Filistin Gazze hain infazı ( 9 dehşet foto )

 Bu fotoğraflara internette gezerken rastlayıp indirmiştim, uzun bir süre sonra tesadüf bilgisayarda görünce paylaşmak istedim, hangi siteden aldığımı hatırlamıyorum, fotoğraflardada yazmıyor. Paylaştım insanları ibret alınsın diye, dünyada neler oluyor görün diye.
 Motosikletin arkasına bağlanıp sürüklenerek öldürülen ve ölüsüde kilometrelerce motosikletin arkasında caddelerde gezdirilen bu kişi hain olarak cezalandırılmış. İlk resimdeki insanlar ellerinde telefonları yerlerde sürüklenen kişiyi görüntülemek için koşuyor birbiriyle yarışıyor.
 Bu gerçekten hainmi suçu ne bilmiyoruz, hangi mahkeme bu cezayı neye göre verdi bilmiyoruz, yoksa halk mahkemesimi yargıladı. Tek gerçek fotoğrafta görülenler....






Share on Google Plus

Hakkında gölge

İnternette beğendiğim fotoğrafları topluyor burda sizinle paylaşıyorum. Yorum yazmayı unutmayın. Burdayım çünkü fotoğrafları seviyorum...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder


Hoşgeldiniz.. Lütfen fikirlerinizi yorumlarınızı yazmayı unutmayın.. Teşekkürler...